zondag 4 mei 2008

A is for Apple


Ik kan niet langer wachten, maar hier is mijn label voor de eerste challenge op mijn eigen challengeblog. Het thema van deze week is "A is for Apple". De appel komt van een SEI scrapvel, groen stippapier (met fluwelen stippen) is van Avec. Alfabetstempel is van Provocraft. De A is van Hero Arts en de stippenachtergrond is gestempeld met een foamstamp van ik meen Junkitz. Bruin Dymo-strookje is gedaan met een wiel van Around The Block.

I can't wait any longer, but here is my label for the very first challenge on my own challengeblog. This weeks theme is "A is for Apple". The apple is from a SEI-sheet, green dotted paper (with velvet dots) is from Avec. Alphabetstamp is from Provocraft. The A is from Hero Arts and the backgrounddots are stamped with a foamstamp from Junkitz (not sure). Brown Dymo-strip is done with a wheel from Around The Block.

4 opmerkingen:

  1. WoHoo!!! Fabulous label Christa!!! I really love this, it's very inspiring! I love the challenge too, so thank you for letting me know about it! And I've just realised - what a fool - I didn't follow the theme - can I pretend there was an apple on my tree?? (blush!) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It`s a very nice challenge.
    And your creation is wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!