zondag 18 mei 2008

So Salsa Paisley


De nieuwe challenge op So Salsa is Paisley. Op de achtergrond heb ik de Stampin' Up stempel in wit afgedrukt op kraftpapier. Kledinghouder is van Raja Stamps. Strepenrandje van Technique Tuesday in donkerbruin. Onderaan onbekend merk paisleys in paars gestempeld en met lavendel gesponsd. Langs de randen gesponsd en met een distresser gemarteld ;o) Tekst is met Karen Foster setje gestempeld.

The new challenge on So Salsa is Paisley. On the background I used a Stampin' Up stamp in white on kraftpaper. Clothesholder is from Raja Stamps. Stripeborder is from Technique Tuesday in darkbrown. Below I stamped paisleys (brand unknown) in purple and sponged with lavender. I sponged the borders and tortured the label with my distresser ;o) Text was stamped with my Karen Foster set.

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk is ie Christa!
    Ik vind de uitdagingen op So Salsa erg leuk, maar ik heb gewoon geen tijd om mee te doen. Wie weet komt dat nog eens.

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!