zondag 24 mei 2009

Erg weinig *** Very Little


Ik heb deze week erg weinig te showen. Ben wel druk geweest, maar met dingen die ik nog niet kan laten zien... Deze kaart maakte ik voor de uitdaging op de Kaartenmakers n.a.v. een schets van Alice (die ik op de een of andere manier niet kan toevoegen). Ik heb me in elk geval wat vrijheden gepermitteerd haha.

I have very little to show you this week. Have been busy, but with things I can't show you yet... I made this card for a challenge on Kaartenmakers from a sketch by Alice (which I can't upload somehow).

2 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje Christa !! Krijg toch bijna spijt dat ik die set verkocht heb !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm super leuk!
    Enne...ik wacht geduldig op die lentekettingkaart hooooor! Maar ik ben wel heeeeel nieuwsgierig geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!