dinsdag 6 januari 2015

Mini Blog Hop with Sharon Cheng Day 2/5

De tweede dag van mijn gezamenlijke Blog Hop met Sharon uit Amerika. Vanaf vandaag kun je daadwerkelijk bestellen uit de nieuwste Stampin' Up! Spring/Summer catalogus. Daarnaast mag je voor elke bestede € 60 GRATIS producten uitkiezen uit de Sale-a-Bration brochure. Wil je een exemplaar, neem dan contact met me op, of bekijk ze online via de link in de sidebar.

Day two of my Blog Hop together with Sharon from the USA. As of today you can order from the latest Stampin'n Up! Spring/Summer catalog. On top of that you can earn FREE product out of the Sale-a-Bration catalog for every € 60 you spend. Do you want a catalog, please contact me, or check them online through the link in the sidebar.

Vandaag koos ik voor (bijna) monochrome kaartjes, maar toch lekker vrolijk:

Today I made some (almost) monochromatic cards, but still very cheerful:



Klik op onderstaande pijl om Sharons project te bekijken en denk eraan om morgen terug te komen voor meer ideeën en inspiratie!

Go check Sharons project now by clicking on the arrow, and remember to come back tomorrow for more ideas and inspiration!
www.sharoncheng.com

3 opmerkingen:

  1. Your cards are so cute! How fun that we both featured the Balloon Bash stamp set!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer helemaal leuk, alweer een stempelset erbij op mijn lijst, haahahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht dat ik deze stempel set niet zo leuk vond. Nu wel, is al onderweg! Leuke kaarten Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!